framåt hösten...

Jag tycker det är lika attt hösten kan komma redan omedelbums för inte blir det nå sommar mer här ändå.
Och så vill ja komma igång med nya jobbet ju!!! Ska bli mycket spännande - familjepedagog känns helt rätt för mig. Ni aaaanar inte hur less jag är på att skriva ut böter till folk som kört för fort. Nu vill jag jobba med det jag velat i flera år.... Känns som att min dröm äntligen blir sann!



 Det är så mysigt när mörkret börjar komma och man kan tända en massa ljus och MYSA. By the way så börjar min längtan efter ett hus blir väldans stark nu. Börjat kika litegranna vad som finns, men inte hittat något i min smak än... Allt skulle vara såå mycket enklare med hundarna. Och så är jag en hus-människa. Helst skule ja kanske vela bo lite utanför stan.... eller med skog bakom huset åtminstone.....

Idag har jag varit och tränat hund med Maggan, en riktigt givande dag och kl är bara 17 nu och jag är redan hemma och har hela kvällen till att slöa! Sorgligt nog jobbar min man som vanligt till 21.30 (från tidig morgon) men kanske bäst att passa på nu när det finns jobb eftersom han har egen firma och man vet ju inte hur det är och blir med jobb framåt....

Två nätter till sen blir det Kuttainen. Jag har en massa projekt för helgen... (som vanligt) Allts... tennarmbandslådan ska fram och armband och halsband skall göras, hundarna skall jakt-tränas, fixa i den nya arken, baka bröd (måste leta receptet bara!), kolla film... Och en massa annat också förstås. Listan på vad som ska göras lär väl bara öka med tiden.. Varför kan jag inte bara göra ingenting ibland...? ;-) Mamma och pappa vem har jag ärvt det av? Ständigt massa projekt på gång ;-P


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad spännade med nytt jobb. Jag förstår att du längtar=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback