Kuttainen next!

Jag, Ankan och Mackan har tagit ledigt idag från klockan 11 så efter att ha fixat lite grejs till friggebodan (isoleringsmaterial), doppresent eftersom vi är bjudna på dop på söndag och sen lerduvorna (så vi kan panga en massa ihelg) så pyyyser vi. Och jag satt uppe sent igår och kirrade en massa nya cd-skivor så nu har jag ny musik!! Helt toppen!

Igår var jag grymt flitig. Jobbade 6.30-17 och sen:
- promenad med mina och mammas hundar
- pantade burkar på coop
- for till OK och köpte sävskinn
- åkta till Ankans jobb och tvättade min skit-audi så min snygg-audi kom fram
- promenerade från industriområdet och hem till stan med hundarna
- lagade värsta goda köttfärssåsen
- kollade lite tv
- fixade med cd-skivor och låtar
- läste..
.....znaaaaark  vid 00.30 först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback