Saknar dig M.

Idag har det varit tungt. Extra tungt.

Hoooooh. Vad ja saknar dig! Glada, snälla, roliga, busiga, envisa, charmiga lilla Marcus.
Kunde bara le åt Dig.  Du hade ett hjärta av guld.

Men du var så skör. Jag önskar att jag kunnat förstå att det var så illa..
Kommer aldrig förlåta mig själv för att jag inte gjorde mer för dig
...samtidigt som jag tror att du tyckte jag gjorde mycket.

Jag längtade så mycket tills du skulle komma och bo hos mig nästa gång i Kiruna...
Du sa att du skulle komma snart...

Önskar att tiden kunde spolas tillbaka.


Bilder från lyckliga tider.






~ Inget är sig likt mer ~


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoja...det känns fortfarande så overkligt. Jag saknar honom så mycket...hur ska man kunn acceptera att man aldrig mer kommer att få se honom?

2008-08-21 @ 21:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback