Trött

Shit pomfritt vad trött jag är idag =( Idag känns som en dag som ja bara hade velat dra täcket över huvudet.
Det tar på mig att bekymra mig  och jag borde lägga energin på annat istället.. Känns skönt att åtminstone kunna säga vad man tycker och att det tas på ett bra sätt. Så ska en bra vän vara. <3

Tror det blir sova som gäller idag efter jobbet... och en lååång femma får det bli, känns som att det är det som behövs.

Vill att det ska bli helg - NU.
Helgens planer är att fara till Kuttainen och vi ska skjuta lerduvor med hagel, fixa och dona lite i den nya Friggebodan som till vintern ska flyttas till Passi så vi har någonstans att bo där på rengärdet mitt i vintern (kallt som bara den att bo i kåtan då), träna med hundarn, bada OM det blir varmt på Kuttis sandstrand (inte så troligt att det det blir varmt förstås), kolla film, bada bastu, äta goo mat osv osv.... Jag har fått till uppgift att planera hur det ska se ut inne i friggebodan eller den stora arken eller vad man ska kalla det... undra om den kanske är på 13 kvm... ?! Ska iaf planera hur bänkarna och borden och sånt ska se ut och hur man ska kunna sova många på bästa sätt... Kul!

That´s it for today, eller för nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback