Slask-tratten


Idag hade jag en riktigt sån där åskmolnsdag där jag kände att magen värkte och bägaren rann över. Egentligen hände inget speciellt men allt blir bara mer och mer klart och tydligt, som det känns för mig iaf. Ibland låter jag liksom bara vissa av mina vänner bete sig hur som helst och jag själv känner mig bara som en slasktratt. Jag vet att jag själv inte heller är felfri men det värsta som finns tycker jag är spelet som går ut på att lämna ute någon. Då får det då vara för min del!! Som en god vän sa till mig för ett tag sedan: Tänk på att de som är dina vänner ska stärka dig. inte sänka dig. Jaja.. så allvarligt är det inte men....... bara jag i en bubbla idag. Känns nog bättre imorgon. Men man ska inte behöva ha ont i magen iaf....

Hade ett mycket givande samtal med min goa Nettan, hon är helt för underbar och kan prata med henne om ALLT och hon har verkligen ett hjärta av guld.  Längtar till helgen när vi ska till Kuttis med grabbarna....!

Igår for jag och Ankan på Jukkas marknad med Linda, Lasse och Evelina... Efterår grillade vi hemma hos dom.. Eller min syster grillade och jag och Evelina var och tittade på hästarna. Älskar att vara med min systerdotter.. hon är så underbart söt och go och man får bara inte nog! <3

På kvällen hälsade vi på Andreas syster och man + deras 6 barn. Dom är helt för underbara hela gänget.. Man märker hur mycket de saknat en när man inte varit där på ett tag och nuförtiden har deras blyghet släppt helt och hållet... Man har garanterat minst ett barn i famnen hela tiden när man är där iaf =) Läste en saga åt dom och varje gång förundras och glädjs man åt hur kloka barn är med sina frågor och påståenden.


Hästarna i hagen


Världens charmigaste unge


Mina goa syster



Från fredag till lördag var jag och Andreas i Boden... Var en härlig semestertripp på tu man hand + dogs. Var ut och åt på en Kinarestaurang och det var hur mysigt som helst... Sen bodde vi i en stuga som vi hyrde på Kyrkstugecampingen.. Hur fint som helst och underbart med vattnet som låg precis bakom stugan där vi var och promenerade med hundarna och bara njöt av solnedgången - VACKERT!


Solnedgång i Boden


Mera solnedgång....


Min söta gubbe!


Jag i min nya Rapala-keps


Förra helgen var vi på bröllop... Tog vägen förbi Övertorneå och besökte kyrkogården. Det var såå grymt tungt.. Den jobbigaste dagen sedan begravningen... Tårarna bara forsade och jag VILL INTE tro att det är sant! Men du möter mig inte längre i huset i Kuivakangas och med bilderna på gravstenen.... så är det tydligen så. Din sten var så vacker iaf. Men jag vill att du kommer tillbaka lill.gossen min. ;-(

Raka vägen från kyrkogården for vi på bröllopet. Till råga på allt hade jag över 39 grader i feber... Det var så fint! Stina och Roger var ett så vackert par. Ja glädjes verkligen åt dom! Men inom mig så fanns en stor sten och så mycket gråt...en saknad efter Marcus.. Han fattades där. Kändes iaf skönt att lätta på trycket lite och få umgås lite med hans familj....



Vila i frid världens finaste Du


Sov även en natt i stugan och dit hade min kusin och två av hennes barn kommit ända från Enköping. Robin hade vuxit och blivit en busig och söt krabat :-)


Robin

Kommentarer
Postat av: Linda & Evelina

Hoppla, vad har hänt då?!

Postat av: Anna

jodå, jag trivs bra i luleå, det känns bra att bo nära min syster och mamma.





Fina bilder. Ha det bra! kramar/Anna

2008-08-04 @ 23:26:37
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback