Cachevaggi -o8

Så var kalvmärkningen slut för min del för detta år och jag har haft det helt UNDERBART.
Kan bara säga att LOVE THE PLACE!
Underbar natur, härliga människor, vackra fjäll, fina renar, ro i själen, Norge är så fiiint!......
Och en massa tid för gubben och mig tillsammans. Me like very much!

Ankan och Calmmo...
Gubben min brassar ner från fjälls

Sötaste Evelina
Sötaste tjejjen!

Dimman över kåtan..
Våran bostad i fjälls


Nettan och Linda


Sen har jag hunnit vara i stugan i Tornedalen också och umgåtts med mina föräldrar och mina fastrar och min söta farmor! Vill inte att farmor ska bli äldre. Ett liv utan henne kommer vara svårt att vänja sig vid när hon far till änglarna ;-( Men vi får hoppas det dröjer till det! Kan bara säga att fammo är grym och har en härlig humor!!

I helgen så träffade jag mina träningskompisar och vi tränade hund hela dagen ute vid Kalixfors. Knott som tusan vilket resulterade i att Minja fick en allergichock. Som tur var så hade Sussan med sig cortison =) Annars var det en riktigt bra träningsdag.

Igår träffade jag äntligen min BITCH, Malin, som jag inte hunnit umgås med på länge. Jag tog med henne till mitt favvoplace - Nukutus och vi tog en prom. Det var VACKERT. Vi var också upp till Luossatoppen och klev på det byggande nya hotellet. Coolt säger jag bara, vääärsta utsikten och värsta fina solnedgången var det. Efteråt surrade vi skit och jag bjöd henne på en smarrig efterrätt.


Marcus, jag saknar dig något fruktansvärt.
Hade velat ha dig här i sommar och framåt men du finns i mina tankar hela tiden! Miss You <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback