Saknar fjällen....




Saknar min gubbe, fjällen och renarna!


Igår var jag och Vejjo och tränade med hundarna i hela 3½ timme!! Var riktigt skoj och givande. Alltid lika roligt att umgås med Veronica. Sen så bjöd hennes mamma oss på plättar så satt där till närmare 23.30!! Tiden bara RANN IVÄG. Vi satt och kollade i en hundbok om olika raser och läste om alla retrieverraserna. Mycket intressant enligt två hundtokiga tjejer!

Idag har jag varit och lunchat med Sevä, så kul att träffa Linda och surra om allt. Händer allt för sällan juu.... Och så träffade jag Fia när vi var och fikade - GOA FIA!!!! Så vi bestämde oss för att ha dejt ikväll, hon var utan gubbe och hundar så ikväll ska jag och hälsa på henne =)

Funderar på att söka ledigt nästa vecka och hänga med Nettan till Vakkakoski. Dock måste jag tror ja ha dubbla flytvästar för vet inte om nettan kan båtvägen ordentligt dit.. haha. Och dom som känner mig vet ju om min "rädd-för-att-trilla-i-djupt-vatten-och-drukna-rädsla" haha... Sen Nettiz drar vi ju snart till kuttis!

Inte så mycket mer rapport för idag.. ska sluta jobbet strax och sen blir det träning med Vejjo och dogsen igen.

Till helgen ska jag på bröllop!! Min vän Stina ska gifta sig! Så himla roligt ska det blir =) Sen så ska vi nog en vända på IKEA också i samma veva....... Helgen efter  blir det Boden... ska starta på jaktprov där. NERVÖST. Sen Kuttis.. Sen jaktprov i Narvik...... Har fullt upp denna höst. Men vad gör det, har hur kul som helst!





.....................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback