Semesterns dagar.....

Semestern rullar på.... Kirunafestivalen är slut. En LYCKAD festival trots att jag saknade DIG - MARCUS, helt sjukt mkt.
Hinner träffa en massa vänner som är hemma på semester och jag är också i Kiruna för en gångs skull under semestern. Försöker lära mig min Nikon D80 bättre nu när jag har tid (tar mig tid).

På måndag åker vi till Cahcevaggi på kalvmärkning. SOM JAG HAR LÄNGTAT. I år följer Nettan också med och är med ca 1 vecka. Skoooj. Packningen har bölrjat och HUR lyckas jag ALLTID ha med så mycket grejjs?! =)

Min man åker till byn redan idag och jag blir ensam hela helgen. På lördag drar jag till Abisko med några kompisar till Sussan och vi ska träna hund. Lite vemodigtr att inte fara på Pajala Marknad i år. Men ja orkar inte köra så mycket bil eftersom det faktiskt också är 40 mil till Norge på måndag.

Fick en så GLAD nyhet i veckan. Jag fick ett av jobben som jag sökt på Socialtjänsten. Kommer att börja arbeta 1 september I Barn och Familjegruppen som Familjepedagog. Ser verkligen fram emot detta. Underbara arbetskamrater på detta ställe och ett jobb som ja tror ja kommer stortrivas med!!! *ÄNTLIGEN!!!!!*





Lyckan att få vara ut i naturen



Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder och grattis till det nya jobbet!



nej, jag är inte kvar i karlstad utan sedan februari bor jag i Luleå.



Hoppas allt är bra/

kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback